Nostalgija

Vedno so se mi bile všeč vintage voščilnice. Prebrala sem kar nekaj na to temo, pregledala nekaj blogov in v upanju, da zdaj nekaj vem :), sem se je lotila.

Odločila sem se v celoti za rjavo barvo, ker so mi te voščilnice najlepše v tej barvi.

Slika je bila izbrana, papir, rjav organza trak (na sliki se barva ne vidi dobro) in manjši pol biseri, ki sem jih imela doma. Za cvetje sem izbrala kale.


Narejena je bila kar tako brez razloga. Zdaj, ko je končana, morda je pri tej težava prav v izboru cvetja, se sprašujem komu lahko nameniš in ob kakšni priložnosti tako voščilnico.

Lepo se imejte.
Janja

Komentarji

  1. Prekrasna je!
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa je in mislim, da bi je bil vsakdo vesel za katerikoli priložnost, za rojstni dan pa sploh.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna vintage voščilnica. Meni je zelo všeč ta stil.

    Mislim, da jo lahko brez težav podariš za kak rojstni dan, ne boš zgrešila z njo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. čudovita, jaz se ne bi spraševala.. boš videla, ko pride čas... boš vedela za koga bo najbolj primerna... zakaj je ne bi kdaj napisala tudi kar tako, ko se na koga spomniš... mu zaželiš kaj lepega...

    OdgovoriIzbriši
  5. Janja, zelo je lepa. Menim, da ima vsaka voščilnica, ki jo delamo iz svojega lastnega užitka na koncu prav določenega prejemnika. In tako bo tudi s to. Prišel bo trenutek, ko bo točna prava za tisto osebo... Sicer pa meni najbolj odraža naklonjen in zaupljiv prijateljski ali sestrski odnos. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je. Prejemnik ali prejemnica se bo že našel(a), do takrat pa lahko krasi tudi tvoje stanovanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica - le kje si dobila te lepe kale??? Taka voščilnica je lahko za vsako priložnost - vsekakor pa mislim da je bolj "girlie"....Če jo daš v okvir bo pa prav lepa za v kakšno dekliško sobo! Imej se lepo čez praznike - lep božič in srečno 2011!
    Pozdravček
    D.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala :))
    D. kale so bile kupljene tu: http://www.promak.si/

    Lep pozdrav in vesele praznike vam želim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Od tele objave je pa kar nekaj časa že minilo, tako, da voščilnce verjetno sploh nimaš več.
    Tile dve deklici me spominjata na prvoobhajenki - belo oblačilo, cvetje v laseh in sklenjene roke.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.