38. Izziv - Fotografija kot inspiracija

Vpeta v stare kolesnice, z lepimi spomini na morje, sem se lotila novega izziva na Craft-alnici.
Od fotografij, ki ju je pripravila Manuela za današnji izziv, sem izbrala drugo.


Mislim, da se lepo poda med opremo sobe in njene barve.


Papir je iz domače zaloge, ostalo je darilo :)). Odtis vrtnic v zalivalki sem dobila na Gorenjskem, pri marljivih ustvarjalkah na kofetkanju. Vijugica je izrezana s pomočjo kovinske šablone Die-namics Jumbo Ric Rac. Prišla je kot posebno darilo v paketu z ostalimi pripomočki, ki sem jih kupila :).


Obiščite tudi Manuelo, Simono in Lili, pridružite se nam.

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Voščilnica se res lepo sklada s fotko :) Čudovita je. Všeč mi je motiv vrtnic v pločevinasti "šprickangli".

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna čestitka in zelo lep motiv, ki bi se res krasno podal v stanovanje te slike :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa stampiljka in cudotiva cestitka. Barve so tako lepo usklajene - preprosto CUDOVITO!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične nove 'igračke'! :) Lepo je što uvek pišeš kako su čestitke napravljene.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa! Všeč mi je uporaba rjave in modre barve. Krasna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je, a ideja ti je stvarno odlična!
    Sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ful dobr si skombinirala barve s fotografijo, še najbolj pa zažge vijugica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super čestitka in res bi se odlično podala v sobo s slike.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito si v celoto zlila vse te barve in oblike ter se ponovno odlično izkazala v barvanju motivov, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Všeč mi je motiv, ki si ga izbrala in kako si ga pobarvala.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.