Sneži ....

samo v mojem ustvarjalnem kotičku, ki je zadnja dva meseca poln snežink in snežakov.
Včeraj zvečer sem dokončala še zadnje .... jupi.
Današnji izbor ni od včeraj. Se jim vidi, kes so slikane še na starem ozadju.

Ježki in snežaki. Enobarvni na beli in eko osnovi.


Preprosto a meni zelo všečno 



Seriji snežink, ki so na večjem formatu, nisem veliko dodajala.


Reliefna srajčka, voščilo, snežinki in razcepek v barvi traku


Zasnežene vasice so reliefna srajčka. Okrasila sem spodnji rob in jih malo posenčila.


Zadnji v vrsti so ponovno pisani snežaki. 


Nastali so v vseh možnih barvnih kombinacijah. Voščilnicam sem malo "odgriznila " vogale. 


Naj bo za danes dovolj. Preostanek naslednjič :)
Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Prekrasno! Verujem da je tvoj radni prostor u vreme praznika lici na pravu galeriju! I ja trenutno pravim jednostavne cestitke, volim ih jer izgledaju lepo i elegantno, a nisu previse zahtevne. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. O kok so čudovite... še najbolj mi v očke padejo voščilnice z zasneženo vasico... lepo se imej,pappa

    OdgovoriIzbriši
  3. Nastalo je več različnih serij izvrstnih čestitk ... Krasne so kot vse tvoje ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Neumorna, natančna in vedno božaš oči s svojimi izdelki. Zelo lepe voščilnice si naredila in všeč so od prve do zadnje. Tako ježki v teh rjavih tonih, kot snežinke, vasice in snežak.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne voščilnice! Tudi jaz bom morala začeti z bolj preprostim designom - tvoje ideje so res čudovite!
    Hvala za vse obiske med mojo bolniško! Vsak komentar me razveseli!
    Lep pozdrav,
    D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooh they are all so gorgeous hun...!

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne!!
    Vse po vrsti so res zelo lepe.
    Od ježkov do snežakov :).

    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ful lepo. Meni so še posebej všeč zasnežene vasice. Less is more :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem jih občudovala že na otočku in bom še tule napiala: vaaaaaaaaav! Janja res so čudovite vse po vrsti, nabolj pa so m srčkani ježki. LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Ko bi jaz to znala. Ježki so mi mega všeč!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vau, tole pa je proizvodnja in zopet čisto tvoja, na tvoj čudovit in prepoznaven način!
    Vse so fantastično lepe :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Od prve do zadnje, enkratne. Ful dobra je vasica, še posebej ker si spodnji rob nežno obdelala. Komaj čakam nadaljevanja.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ježki so res preprosto super lušni..

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite voščilnice - od prve do zadnje!

    OdgovoriIzbriši
  15. Iiiiii, kako luškani ježki...pravzaprav so vse čestitke krasne. Najbolj pa mi je všeč, ker so tako čisto preproste... :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Prav vse so mi všeč. od tistih bolj umirjenih do tistih barvanih.Lepe, zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši
  17. Vse so zelo lepe, a prva zmaga :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovito, kot vedno, resnično za "očke napasit".

    OdgovoriIzbriši
  19. Prelepe - čisto vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  20. ne vem, če ima še kdo toliko oboževalcev, ku ku obiskov.. krasno sneženje in snežakanje si ustvarila topel pozdravček, pa upam, da se ne bodo vse snežinkice in snežaki stopili.. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Prisrčne so, čisto vse!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Uuuu, kak je nekdo bil priden :) Super lepe od ježkov do snežakov, snežinkaste pa tako preprosto elegantne. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.