Pica

Še ena vroča iz moje kuhinje :). Za velikega ljubitelja pic, ki je tudi sam odličen picopek. Ker je pica na voščilnici v obliki srca, je lahko tudi za valentinovo.

Prvo pico z oblogo iz paradižnikov so spekli okrog leta 1750. Najstarejša picerija, ki deluje še danes, je  Pizzeria Port' Alba v Neaplju. (Wikipedija)


Sprva je bil oblečen v belo. Njegova obleka je bila pusta vsakdanjost, zato sem jo popestrila :) s paper piecing tehniko. Preprosta tehnika, ki je v takih primerih, še kako uporabna.


Zapakirana je v škatli iz eko kartona. 


Na pokrov sem odtisnila nekaj manjših kosov pice in okrasila spodnji rob.   


Izzivi
The Corrosive Challenge Blog - izziv: Feel the Love
 That Craft Place Challenge Blog - izziv: Valentine / Love
Crafty Calendar Challenge - izziv: Love is all around
Allsorts challenge blog - izziv: Love is in the Air
Moving Along With The Times - izziv: Birthday Boys
Cuttlebug Mania - izziv: all you need is love

Lepo se imejte, Janja
........................................... 
štampiljke -               Sugar Pea Designs - pizza my heart
kovinske šablone -   Go Kreate dies - LG frames frilly #10
                                 MFT Die-namics - stitched circle STAX
                                 MFT Die-namics - simply scallops medium
                                 Spellbinders Nestabilities die - labels two 
                                 Spellbinders nestabilities dies - standard circles LG
barvanje -                 Distress blazinice
papir -                       iz domače zaloge
............................................

Komentarji

  1. čudovita voščilnica!!!!!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si tole naredila. Vse je v stilu in tako kot je treba.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lušna čestitka in dobra ideja s škatlo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna všeč mi je, da si jo zapakirala v škatljico
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit je ta picopek. Tudi meni je všeč takšen dostavni paket. Čudovita voščilnica in škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuu kako simpatičen picopek in prav zaluštalo se mi je pizze :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa! In v čudoviti škatlici!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super je. Tvoje ideje so noro fajne!
    Lp, t.

    OdgovoriIzbriši
  9. HUDAAAA. Škatla, pizza, kuharček je itak sexy s karo hlačami. Prav na smeh mi gre, tako je dobra in ... huda. Še vonj pizze se mi prikrade pod nos. Res si polna noro dobrih idej. Bravo. lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si zapakirala voščilnico ;) Prejemnik je bo zelo vesel ;)
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita! Super si jo naredila. Zelo zelo so mi všeč barve in material, da o izvedbi ne govorim.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako perfektno in slastno diši..... Zopet eden izmed vrhuncev tvojih stvaritev. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  13. hi hi a danes nam kuha pa Giuseppe
    čudovita je

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja iiiiiiiiiiiiiiiii, kakšen krasen pizzapek, res je sipatico <3<3!

    OdgovoriIzbriši
  15. Haha super je. Pizza v obliki srčka je super. V taki embalaži se tudi jaz nebi branila slastne pice. Lp Tina

    OdgovoriIzbriši
  16. A wonderful card, quite unique, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    OdgovoriIzbriši
  17. Super ideja in izvedba! Slastno :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Pri tebi je spet vse v stilu :-) Tale picopek s srčkasto pico je prava faca. Škatlica je vrhunska ideja. Narejeno pa je tako v nulo, da lahko samo vzdihujem zraven ;-)

    OdgovoriIzbriši
  19. Mega je. Krasno si vse to sestavila skupaj...in škatla je enkratna. ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. What a fun Valentines card. I love the pizza heart and your paper piecing. The box is just perfect too. Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

    OdgovoriIzbriši
  21. Predobra. Sviđa mi se jako.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  22. Super ideja in seveda izvedba v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  23. Janja - ostajam skoraj brez besed :) ♥♥♥ Pica - voščilnica v embalaži :) Enkratna ideja in tako lepo narejeno, da samo gledam in gledam!

    OdgovoriIzbriši
  24. Pri tebi me vedno prevzame ta cistost in popolnost. Tako kot pravi Helena, tudi jaz gledam in gledam. Vedno popoln in cudovit izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  25. Krasna voščilnica, z dodatkom škatlice. Dostava na mestu, idej ti ne zmanjka.

    OdgovoriIzbriši
  26. ČUDOVITA voščilnica, Janja! Tvoj način barvanja je kot magnet, ki pritegne pozornost na motiv in celotno voščilnico. Neverjetna si, kako dobro si zapakirala voščilnico. Pri tebi se najde ogromno inspiracije!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  27. FENOMENALNA! Sem prav začela razmišljati da bi jedla pizzo za kosilo :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Ko gledam tvojega pizzopeka,bi se tudi meni prilegla slastna pizza.Izgleda prav resničen.Vse je super narejeno.
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  29. I love your Pizzabox envelope and card, super Original and cute!!

    Very nice finish!

    Thank You so much for joining us at Cuttlebug Mania!

    Cuttlebugs & Hugs
    Jannie

    OdgovoriIzbriši
  30. kako je luštna!!! in všeč mi je kako lep ovitek si naredila zanjo. lp

    OdgovoriIzbriši
  31. Oh my goodness I LOVE LOVE LOVE this!!!!
    Thanks for sharing with us at MAWTT!
    xxxx
    Riette (Red), DT

    OdgovoriIzbriši
  32. Fenomenalna, tako voščilnica kot embalaža! Koliko luštnih detajlov, sem si kar nekaj časa ogledovala, preden sem šla pisat komentar :) Mmmm, res je zadišalo po pizzi ...

    OdgovoriIzbriši
  33. I love this card. It is such a perfect male card. May I post a link to your card on my Manly Monday blog post? It's a post where I showcase masculine cards for my readers. LMK-Let me know. My email is grohcm at gmail dot com. Send a link with an email so I can find your card again.
    Thanks
    Cindy

    OdgovoriIzbriši
  34. Just popping by to admire your project and thank you for participating in our challenge at Allsorts this week!

    OdgovoriIzbriši
  35. Jako fora, Janja - baš mi se sviđa! :)
    Želim ti lijep dan...

    OdgovoriIzbriši
  36. Spet sem zamudila tri objave in še več čudovitih voščilnic...vse so zopet dodelane "u nulo"...bi prav rada, da kdaj kako packarijo pokažeš, da lahko komentiram kaj drugega kot čudovito, prekrasno, super.... :)
    Uživaj v vikendu!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.