Vse je za nekaj dobro

Teden brez internetne povezave ... nepredstavljivo. Ko se počasi sprijaznim, da ne bom na tekočem, spoznam, da le ni tako slabo.
Doma je zdaj vse na svojem mestu, dve voščilnici dokončani in tudi priklopljena sem :). 


Za eno luštno dekle. Pri sami postavitvi sem ubrala preprosto pot. Poigrala sem se z osnovo voščilnice, jo podaljšala za velikost žepka, ki je pravzaprav zavihek osnove za malo večji tag.


Izzivi
Craft your passion challenges - izziv #262: anything goes
Crafting From The Heart - izziv #60: anything goes
The Crafter's Cafe Challenge Blog - izziv#116: feminine

Lepo se imejte. Janja
............................................
štampiljke -                Stamping Bella, Uptown Girl - Opal the optimist
                                 Najlepši par - ob rojstnem dnevu
kovinska šablona -     MFT Die-namics - button border                                   
luknjač -                    Zutter Round-it-All - corner rounder
barvanje -                  Distress blazinice: tattered rose, worn lipstick, scattered straw, vintage photo, peeled paint, pumice stone in black soot 
............................................

Komentarji

  1. Tvoja bejba je svetovna! Malo se ga je "nadrinkala", ampak nič zato. :-)) Še vedno trdno stoji na vratolomno visokih petkah. :-)) Na super ozadje si jo postavila. Všeč mi je zanimiva oblika voščilnice.
    Lepo, da si pametno izkoristila "nepriključenost" na svet. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, prekrasna je. Bas si se lijepo poigrala. A sto se interneta tice, ponekad dobro dodje predah.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako je fletna tale pupa, predvsem pa tvoja voščilnica kot celota :-))
    Super si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem jo samo občudovala:)), noro so mi všeč vsi tvoji izelki. Super je ta tvoja gospodična, konkretno je popraznovala svoj roj. dan, ampak 1 x se živi.
    Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oo, kakšna mična gospodična. Naj lepo praznuje, samo, da se ga ne vlije :).
    Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super barve si izbrala, take za pravo žensko. Res je fletna tale gospodična. In nič ni boljšega kot odklop od interneta. Ko bi se vrnil v stare dobre čase :) Jaz obožujem, ko sem 3 tedne na morju brez računalnika in TV.

    OdgovoriIzbriši
  7. vsakič ostanem brez besed, tako je lepo ... in vsa ta celota ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilnica z res fletno gospodično, ki je kot vedno čudovito pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  9. Opa, en teden brez interneta,....ampak preživela si. Če bi bila 30 let mlajša, bi bila sigurno kriza na kubik, mi "tastari" pa marsikaj preživimo in potrpimo:)). Tale anoreksična pupka na 12 cm petkah, je res simpatična in upam, da bo lahko normalno prišla domov, ko bo spraznila tale flaškon. Kot celota je voščilnica res IN. čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf, tudi sama si ne predstavljam teden brez interneta.
    Krasno voščilnico si naredila. Seveda krasno pobarvano, pa tudi barvna kombinacija se mi zelo dopade. Pa tudi notranjost je zanimiva, dodelana. Lepa je v celoti.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav vse na tej voščilnici mi je zelo všeč: barvanje, postavitev, izbira papirjev in seveda tudi motiv. Tele mične gospodične so mi zelo, zelo lušne.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoja voščilnica je prava popsetritev tega turobnega četrtka. motiv me je nasmejal, obliko, barvanje in izvedbo pa zopet samo občudujem in se tolažim, da bom 1x (ko bom velika) tudi jaz to znala :).

    OdgovoriIzbriši
  13. oooo kako je luštna!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Baš je super - sviđa mi se Opal i način na koji si ju obojala. :)
    Čestitka je fora...

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita je zunanjost, prav tako pa notranjost :))
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  16. ja tale internet je res hudič....tudi če ga nič ne rabimo....važno da vemo da povezava je

    si pa čudovito izkoristila ta čas......voščilnica je enkratna

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.