Sweet dreams

Pozdravljeni. Danes imam za vas čestitko za novorojenčka z ljubko koalo. Uporabila sem CottageCutz šablone iz Baby in nove Expressions plus izdaje.

I have a lovely baby koala card, for you today. My card was made by using CottageCutz dies. 


Potrebujemo:
- CottageCutz šablone: Baby Koala w/Blanket, Baby Diaper Pins, Baby Booties mini, Diaper mini, Sweet Phrase, Dream Phrase, Sweethearth Doilies, Tea Time Doily, Build-a-Bow, Stitched Wide Rectangle Frame Set, Stitched Wide Circle Frame Set, Circle Set
- belo osnovo: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- rumen karton: 12,7 x 12,7 cm (5 x 5") in 12,1 x 4 cm (4.76 x 1,57")
- potiskan papir: 12,1 x 12,1 cm (4.76 x 4.76")
- bel in barvni karton
- lepilo, obojestranski lepilni trak, penasta guma

Kožušček koale je v odtenkih pepelnato sive, včasih tudi rdeče-rjave barve. Jaz sem ji namenila rjavo barvo, v kombinaciji z rumenim ozadjem.

Koala's coat is in shades of ashen-gray, sometimes also in red-brown color. I gave it a brown color, combined with yellow background.


Več si lahko ogledate na Scrapping Cottage blogu


Lepo se imejte.
Janja

  

  

  

  

  

   

Komentarji

  1. Ja pa iiiii, kako ljubko. Všeč so mi te nevtralne, tople barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, sploh ne vem, kje začet. Koala je fenomenalna. Barve in postavitev so super. Notranjost krasna. Res mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna voščilnica. Zelo všeč mi je ljubka mala koala in vsi ostali dodatki tako lepo zaokrožijo celoto. Pa še notranjost si tako lepo dodelala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ljubka koala, da o voščilnici sploh ne govorim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaaaaa, kako je ljubka. Tudi rjava barva ji super pristoji :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ijej, kako zelo ljubka voščilnica! :-) Čisto sem se raznežila ob pogledu nanjo. Prelepo si kombinirala barve.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj kako me mamijo te baby novosti. Čudovita je in krasno sestavljena.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, kolk je pa tole spet kjut.
    Že sama koalica je tolk simpatična. Potem pa še tvoja izvedba s tistim prefinjenim občutkom za popolnost. Navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem hotela najprej še enkrat k tvoji objavi vesele šole, pa me je premamila tale koalica. Glede na to, da se moja najdlje ljubljena pupa že pol leta potepa med koalami, sem se ob tvoji še dodatno raznežila. Prečudovita je - popolna pravzaprav. Spet ti je uspelo pričarati vse micene podrobnosti v čudovito celoto. Hvala za lepe trenutke, ki jih preživljam v občudovanju, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja hvala lepa za to prijazno predstavitev koalice. Ko se človek že prepriča, da ima doma dovolj šablonic živalc, potem ti Janja da tako objavo, da se stopiš kot puter na vročem ognju!!!! A ti veš kaj pomeni SRBEČI KAZALEC NA TIPKI ENTERRRRRRR!!!!????? Globoko spet predihavam "kupi" popadke.....
    Kako si pa tole pocartala...včasih si mislim, da bi me prepričala v nakup šablone kače (brrrrr, me kar zmrazi, ker se jih bojim kot hudič križa), ker bi jo ti naredila tako lušno, da bi jo preprosto MORALA IMET!!!
    Hvala prijateljica....grem v nakup!!!!!:-))

    OdgovoriIzbriši
  11. iiii, kako zelo ljubko in lepo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz moram tudi reči iiiii :) Tako cort je, čudovito sestavljena z vsemi dodatki! Zelo ljubko!

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo tole je pa prava cartika :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Ljubka še in še tvoja koala, kakor celotna voščilnica. Tako nežna in ljubka :) Dolgo dolgo časa je bila koala moja najljubša žival. Avstralske puhaste živali me tako zelo navdušujejo, da enkrat jih prav gotovo obiščem. ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.